My snowy day

Klar. Helt klar. Helt jävla klar.
 
Sååå skönt! Nu gäller det bara att öva på det här och prata fort som satan! Så blir det alltid, först har man inte en aning om vad man ska prata om och sen blir det aldelles för långt.. No? Just me? Okey...
Har proppat i mig dom goda rockyroadsen vi gjorde i lördags och väntar nu på att min syster och hennes pojkvän ska göra tacos. Ja, jag hatar tacos men jag hatar att laga mat mer..
 
Äntligen kom mina bilder in!
Såhär såg det ut imorse när jag steg utanför dörren, 2 cm snö kanske :)
 
Sen snöade det hela dagen. Jag Emelie och Jennifer trotsade dock vädret och gick i "snöstormen" till NG's för lite nödprovianter! (choklad och cola...) När jag sedan steg ut från skolan efter 3 timmars franska så var det säkert en decimeter snö.. Men lika glad för det! Tills dess jag skulle sätta mig på cykeln, fick gå mestadels av vägen, 20 min tog det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback