8 december

Blev ingen sen kväll igår inte!
 
Jättemysig middag hos Jennifer och Gabban igår! :) Var dock hemma hos pojkvännen vid 10-tiden och somnade innan 12... Idag har jag inte gjort något speciellt mer än att kolla på alla skidor som har gått! För er som inte vet, så är jag en sucker for skiies... Jag älskar att kolla på skidor! Satt och hejade på Fredrik Lindström och Björndalen innan, sen kollade jag när André Myhrer åkte ganska dåligt och när Jens Byggmark tappade ena staven det första han gjorde men åkte ner på typ samma tid på André (vilken skräll asså...)
Nu ska jag skriva en bit på min engelska, packa ihop mina saker inför ikväll och till sist dra mig ner på Alice som bjuder på helgens fest! :)
 
Försökte mig på att fläta en fiskbensfläta på mig själv, såhär blev resultatet, alltså inte speciellt bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback