Ledig fredi(a)g

Lediga fredagar är något jag verkligen tycker om nu för tiden ♥ inte för att jag inte har tyckt om det innan iof...
 
Ligger fortfarande i min säng, måste snart dra mig upp och börja plugga! Senare blir det spinning on the gym, sedan antagligen bort till My på förfest och sen till krogen, men det får bli en kort kväll för mig känner jag, som håller på att bli förkyld -.-
Ska nog beställa ny mobil idag också! :D förtjänar jag faktiskt, jag som har sparat varenda liten krona från julklapps- och födelsedagspengar och som har gått runt med en halvtrasig mobil i typ ett år nu (irriterande, på min första mobil gick min meny-knapp sönder efter ett halvår, fick en ny för 1,5 år sen och efter lite mer än ett halv år gick lås-knappen sönder, orkar inte lämna in den...) så nu får det bli en ny! Färg är det alltid lika jobbiga dilemmat dock...
 
Lillasyster glad för ny mobil, 2 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback