'Cause sometimes, you just have to scream

Hello all my friends!
 
Ligger här i soffan med min träningsvärk, I love it! Ska försöka bota det imon med lite spinning, nervous.. men ska nog gå bra, bara en halvtimme och lite viljestyrka har jag faktiskt! Ni skulle vart med på idrotten i nian då alla vägrade springa fler sträckor på evighetsstafetten så jag, fanny och 2 killar till i vårt lag fick springa resten, det var ju lagom kul...
Iaf, ikväll ska jag först möjsa med Fanny, sen ner och mysa med mitt hjärta! Imon är jag ledig så då står det plugg och träning på schemat!
 
Min lille pojke nr. 2 spelar match nu, landskampsmatch mot Kina, fy fan vad tråkigt!
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
                                                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback