Borta bra, hemma bäst!

Borta bra, hemma bäst! Tror faktiskt att de flesta håller med mig om detta...
 
Hemma efter en hel helg i Göteborg, jättebra har jag haft det!
I fredags åkte jag upp med guldtjejerna till Göteborg, sprang runt på en stan men hamnade tillslut (efter lite strul med spårvagnar etc.) hemma hos Alexander, extremt trevliga var alla där! Vi satt hemma hos honom till (ska kolla mobilen efter tid... :P) runt 1-tiden då vi drog vidare till Berså men eftersom inte alla kom in där så fick vi dra hem, satt uppe och snackade massa, sist jag kollade på klockan var den tjugo över 5, vaknade vid halv8 och var sååååååååå bakis... Jag trodde att jag skulle dö eller något.
Kom hem (i det mest knökfulla tåget jag har vart med om...) vid 1, sov till halv 3 då min pojkvän kom och hämtade mig för ännu en resa mot Göteborg. Vi vilade lite i hans systers lägenhet innan vi gick på bio, Snabba cash 2, och sedan gick vi åt thai. Somnade tidigt, vaknade sent, underbart!
 
Tack alla som gjorde min helg super, hoppas vi kan göra om det mååååånga gånger till!
 
Som ni kanske ser är jag väldigt sliten, i ett stort behov av att duscha så ska ta tag i det plus mitt jävla engelsktal nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback