Vendredi de Octobre

Himla effektiv förmiddag & lunch för mig!
Detta har jag fått gjort:
  • Har mailat min handledare OCH fått skickat in min projektplanering
  • Har mailat min KuHi-lärare, får reda på mitt provresultat senare idag
  • Har mailat min matte-lärare, ETT G PÅ PROVET TILL MOI! (håna mig inte: jag suger på matte och strävar inte efter mer än ett G) (pluggade som ett as så det förtjänade jag faktiskt...)
  • Har gjort klar min halloween-kostym (eller jag och jag, min mamma och Fanny kanske passar lite bättre ;) )
  • Ska nu börja med matteläxan!
UPPDATERING! Minns ni min helvetesvecka? Då på tisdagen då jag hade 2 prov, en inlämning och ett tal? SÅ VÄRT ATT PLUGGA PÅ ALLT DET! (iaf proven, skulle kunna hoppa av engelskan av ren besvikelse..) VG+ på kulturhistoria provet!
 
Himla bra asså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback