Primeboots

I have a dilemma...
 
Jag är faktiskt inte gjord av pengar (SAY WHAT!? You're not? Och du som alltid har det senaste och dyraste...) så det här med vinterskor är inget jag direkt ser fram emot att införskaffa. Eller jo, på ett sätt! Jag älskar skor över allt annat, allvarligt talat så köper jag hellre ett par skor än kläder.. Men det kan ju bli så satans dyrt! Jag har ju som sagt sparat alla mina pengar jag fick när jag fyllde år och från i julas (tillsammans med andra sparpengar) och dessa utgör nu min budget för typ hela studenten. Sen har jag ju mitt studiebidrag +lite mer pengar varje månad, av dom pengarna ska jag betala min mobil, kanske ny jacka (om det blir kallare än förra året) och även nya skor.
 
Mina drömskor, 2 895 kr, Primeboots, ska man satsa?
nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback