Le jour apres Samedi

Min franska suger, kom inte ens på vad söndag heter.. Typ någpt jättekonstigt som inte passar in i veckan över huvudtaget! (lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi et....) var tvungen att räkna upp alla men nej, där tog det stopp!
 
Som ni kanske fattar från min inledning så består min dag av att plugga francais.. Prov imon vilket jag inte kommer klara men det kan ju vara trevligt med ett par poäng iaf! :) En förhelvetes huvudvärk som leder till illamående (jag är inte bakis, jag lovar! drack 2 cider igår...) på det får mig inte direkt att känna mig optimal!
 
Fick ett mejl i fredags btw, från halebop, min mobil har lämnats över till posten! :D så om jag har tur så kommer den redan imon men hur många jävla gånger i mitt liv har jag nånsin haft tur!? Nej, så räknar med onsdag eller torsdag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback