Tillbaka till vardagen

Höstlovet är nu slut och det är dags att återvända till vardagen! Visst, jag kommer sakna att sova ut länge på månarna och att slippa tänka på alla läxor o prov o inlämningar men det är samtidigt skönt att gå tillbaka och få lite struktur på sitt liv!

Svenskan som jag skulle gjort detta lov är inte klart men så gott som! Har en källa kvar att skriva, har bara utrymme (jag stavade utrymme ytrymme först, ett tecken på att jag inte är redo för skolan och nationellt svenska prov om 2 veckor?) för 50 ord kvar..
 
Ikväll ska jag kanske skriva lite på svenskan, göra klart mina cupcakes till franskan imon och ansiktsmaska mig lite! ;)
 
Bjuder på ett par bilder från igår, halloweenfest, från fannys facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback