Stackars lilla vän...

Nu sitter jag här och tycker synd om mig själv...
 
Ikväll ska alla jag typ känner fira jullov på oscars.. och jag ska inte dit! Så himla surt när alla sitter och är skittaggade inför kvällen när man själv ska gå och lägga sig vid 10 för att man har körlektion kl.8 imorgonbitti.. Aja, jag dör iaf nykter och inte bakfull! OCH I EN KYRKA! Bättre kan det ju faktiskt inte bli... (Fett nervös inför imon, tror egentligen inte på det men är vara allmänt orolig alltid över att jorden snart dör...)
Aja, får åka och fira mitt jullov hos min pojkvän, får försöka tjata mig till en varm choklad och ännu ett tittande på Titanic! Klart med engelskan med, WOOP WOOP!
 
Och extremt vacker är jag ju också.. kan ju inte bli bättre nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback