Shopping de vendredi

Blev en snabbis ner på stan, fick faktiskt fixat mitt gymkort! :D Så från och med nästa måndag blir det träning för min del.
 
Fick köpt ett nagelstärkande nagellack (love it!) och ett vitt.
Det vita kommer från Isadora, kostar 69 kr och är till för att göra naglarna vita, min tippar har en dålig vana att bli lite missfärgade eller helt enkelt inte vita så denna passar mina naglar jättebra!
Sedan kommer vi till min räddare i nöden: Miracle Nails, super nagelförstärkare! Serriöst, detta nagellack räddare faktiskt mig. Jag har alltid velat ha långa, fina naglar som är målade i fransk manikyr. Mina naglar har alltid varit väldigt korta eftersom jag har haft den dåliga vanan att vara och pilla på dom, dom flisar sig då väldigt lätt och blir väldigt mjuka. Så rekommenderar start detta nagellack! Den kostar 100 kr på kicks.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback