I'm tired of this shit, I can't do this anymore

Poetisk rubrik blev det idag, trevligt!
 
En utslagen Rebecca sitter just nu i soffan i det minst hon kunde hitta att sätta på sig.. Och idag är det inte den vanliga tröttheten, inte den där varit-i-skolan-en-hel-dag-och-haft-skit-tråkiga-lektioner-och-ätit-äcklig-mat-trötthet, utan idag-har-jag-gått-hemmifrån-mig-ner-till-rosenfred-till-ps-och-sedan-hemigen-trött! Så nu ska jag sätta mig och äta lite, och sedan blir det ut med daddy and the car! Så om ni tänkte vandra omkring borta vid industriområdet i Varberg idag så tycker jag nästan att ni ska tänka om...
 
Avudsjuk storasyster vars lillasyster idag fick sina sminkborstar från sin skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback