I'll let you know when it comes

Hemma från en extremt slapp dag!
Ärligt talat, hade typ 40 min lektion sammanlagt +en jävla lång väntan på SYV... 50 jävla minuter satt jag där ute för att få svaret att hon inte kunde göra något åt det... Kul. Får springa runt i lärarrummet nästa vecka istället, har varit väldigt ansvarsfull nu och letat efter projektarbets-läraren också men ingen är ju för fan dääääär! Mailen är skickade iaf, hoppas på snabbt svar!
 
Idag väntar tredje övningskörsrundan! Segare än allt annat segt tillsammans är jag nog, gick den där himla kursen 1,5 år efter att jag fyllt 16, övningskörde för första gången knappt ett halvår efter att jag fyllt 18... Och har nu övningskört 2 gånger. OH MY GOD, SLOW DOWN GIRL!
 

I look great!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback