Goodbye my lover, goodbye my friend

Om det är någon som kan få mig att gråta med sin underbara musik så är det James Blunt, kan ibland bryta ihop under min skönsång till Goodbye my lover...
 
Lägger just nu in alla mina bilder från mobilen till datorn, bara 1407 kvar nu... Men måste berätta den underbara nyheten! Jag kan starta bilen nu! :D Eller ja starta och starta, hur jävla svårt kan det vara att starta bilen? Men jag menar ju såklart det här med att komma framåt, jag förstår samspelet nu mellan kopplingen och gasen nu! Fick faktiskt 100 kr och hur många plommon som helst av min farmor för att jag vart så duktig!
 
Glad tjej som nyss klarat sin största farhåga och därmed förtjänat en hundring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback