Dom 999 saker jag aldrig skulle göra, dom vägs upp av 999 värre saker jag gjort

Sitter och lyssnar på underbara Kent såhär på morgonen, ledig alla fredagar ju så mitt liv är inte så jobbigt just nu..
 
Om en liten stund ska jag sätta på Sex and the city och börja göra mig iordning för dagen, sedan väntar en trip ner till stan med min mama! Sen måste jag hem och plugga lite -.- Eftersom jag är borta hela helgen så måste jag verkligen göra engelskan åtminsone idag.
 
Vad händer i helgen då? JO, i eftermiddag åker jag upp med de finaste jag vet upp till Göteborg för inflyttningsfest och sedan vidare till Berså. På lördag kommer mitt hjärta upp och så ska vi ha det mysigt, sova i hans syster lägenhet tills på söndag :) Ser verkligen fram emot denna helgen!
 
Gissar att ni inte vill se mig just nu så slänger in en söt bild på den bästa vännen i hela världen, vacker är hennes andranamn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback